Skicka in
Skicka in

Skicka in din produkt

Välkommen att skicka in din Samsungprodukt till oss på service. Så här går du till väga: 

Är du osäker på om det är fel på produkten? Börja med att kontakta Samsung Support.

För att få snabb hjälp av Samsung Support, tänk på att ha produktens modellkod och serienummer tillgängligt tillsammans med inköpskvittot och en kort beskrivning av felet nära till hands. Du kan ringa supporten direkt på telefon 0771 – 726 78 64.

Vi debiterar en undersökningsavgift om produkten skickas in till oss utan att det är fel på den eller om produkten har någon annan skada som inte täcks av garantin.

Är produkten trasig? Då är det dags att skicka in den till oss för service.

Har du kontaktat Samsung Support och de har konstaterat att det är fel på produkten? Då är du varmt välkommen att skicka in produkten till oss.

1. Fyll i felanmälan på vår hemsida
2. Emballera produkten och bifoga felanmälan samt inköpskvittot
3. Skicka in produkten till vårt servicecenter i Kista

Tänk på att du som kund  är ansvarig för att produkten är rätt emballerad, så använd om möjligt originalemballage eller motsvarande för transport in till oss. Transportbolagen ersätter inte skador om produkten varit dåligt emballerad.

När produkten är reparerad skickar vi den till ett utlämningsställe i närheten av adressen du uppgav när du fyllde i felanmälan.