medarbetare-hos-Samsung-service
medarbetare-hos-Samsung-service

Om företaget

Är du trött på serviceleverantörer som gömmer sig? Välkommen till oss på Samsung Service – vi ser fram emot att träffa dig personligen.

Kommunikationen med dig som kund är kärnan i god service. Det vet Michael Andersson och Petri Taurio, som efter många år i servicebranschen startade Samsung Service 2008. Vid starten var Michael och Petri överens om att kundservicen i branschen var på väg åt fel håll. I takt med att priserna på produkterna sjönk började allt fler serviceleverantörer prioritera stora produktvolymer framför nöjda kunder. Det ville de göra något åt.

Idén med Samsung Service är att ge mer till dig som kund, framförallt genom att träffa dig personligen i våra butiker, hemma hos dig eller på din arbetsplats. När våra kunder tyckte till om vår servicebutik i Stockholm fick det personliga bemötandet toppbetyget 4,9 av 5. Vår förhoppning är att du ska bli lika nöjd.

Vi ger mer!

Som specialister på Samsung har vi trimmat vår organisation för att ge dig snabbare service och högre kvalitet i reparationerna.

  • Vi har rätt information om din produkt, t.ex. om vilka garantiregler som gäller, status på ditt serviceärende eller rätten till ersättningsprodukt.
  • Om vi inte hittar felet ringer vi dig för att försäkra oss om att det inte är fel på produkten.
  • Du får prata med en tekniker om du har frågor rörande tekniken.
  • När du besöker våra servicebutiker gör vi en diagnos av felet direkt.
  • Om vi har reparationsdelar på lager utför vi reparationen medan du väntar.
  • Vi har bara originalreservdelar. Genom vårt nära samarbete med Samsungs reservdelslager, kan vi ge dig tydligt besked om när produkten är klar.

Önskar du att jobba hos oss? Klicka här!